כשקונה פוטנציאלי רואה
הנחה של 50%–60% – 70%
הוא מתחיל לחשוב על קניית דבר,
גם אם לא הרגיש צורך בכך קודם לכן.
העקרונות שלו מבוססים על עבודת המוח האנושי.
תהליכים אלו הם חולפים ומתרחשים עמוק במוח, אך בסופו של דבר משפיעים על החוויה והחלטת הרכישה.
תגובה רגשית לחומר פרסומי מסוים כוללת:
תכלס, שיטות השפעה חדשות כמו נוירומרקטינג, נחשבות כתרופת פלא לכל דבר!
אם הן מיושמות נכון, בקלות תקבלו עלייה משמעותית ברכישות וגם תסייעו להגדלת מספר הרכישות החוזרות.
נוירומרקטינג משתמש באופן פעיל בדרכי השפעה על המוח האנושי כדי להגדיל את המכירות.
הצעת הקידום לא רק מבטיחה לפתור את הבעיה, אלא גם מתמרנת את המוח במידה מסוימת,
גורמת לך לשים לב ל"כאב" ומובילה אותך לחשוב על קניית מוצר.