תחילת עבודה
» פגישה טלפונית/בסקייפ
» בידקה וקביעת מילות המפתח
» הגדרת קהלי היעד / בדיקת מתחרים
» סיכום אודות הפרסום שיופעל
הכנה
»כתיבה ועיצוב של מודעות
»הקמת מעס הפרסום
» הפעלת מודעות
מעקב ואופטימיזציה:
»מעקב אחר מסעות הפרסום
»אופטימיזציה של מסעות הפרסום
התאמת התקציב נעשת לפי אפיון של קהל היעד = לקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך.
לפניכם חישוב ממוצע לעלויות תקציב שמועבר ישירות לפלטפורמת פרסום [גוגל, פייסבוק, אינסטגרם].
עלויות פרסום אלו מחושבות ומוגדרות במסעות פרסום לפי עלות ליום ולפי מילות מפתח (מילות שאנשים מחשפים את העסק שלנו).
לפניכם עלויות מינימאליות לפרסום שיצליח:
לקוחות פוטנציאליים פרטיים – עלות ממוצעת 60-80 ש"ח ליום
לקוחות פוטנציאליים עסקיים – עלות ממוצעת –100 -120 ש"ח ליום
המודעה שלך מופיע מתחת לתיבת חיפוש בגוגל. תזמון מצויין להציג את עצמך בפני גולש המחפש אותך.
מודעות טקסט ומודעות באנרים שלך, מוצגים בכל רשת של גוגל ויחד עם זאת בכ-2 מיליון אתרים ואפליקציות בדיוק בזמן.
מודעות סרטון מציגים את השירותים המוצרים שלך בפני קהל היעד הנרחב שצופה בסרטוני YOUTUBE.
קדם אפליקציה שלך על ידי הרצת מודעות פרסום בכל האפליקציות ובכל רשת החיפוש של גוגל